loading...
پلی به گذشته
مصطفی عبادی بازدید : 34 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

زندگی نامه:

شهید کندوله خدمت مقدس سربازی رادر جبهه­های مقدس سپری کرد. پس از پایان خدمت، با همان روحیه­ی بسیجی، از دانشگاه جبهه، راهی حوزه می شود.

تحصیلات حوزوی را در حوزه ی علمیه آشتیان آغاز کرد و در همین زمان نیز ازدواج نمود، سپس برای ادامه تحصیل در سال 1364 به حوزه­ی علیمه یزد رفت. ثمره ی ازدواج شهید دو فرزند می­باشد. شهید کندوله بارها راهی جبهه های حق علیه باطل شد تا اینکه در سال 1365 در منطقه­ی عملیاتی موسیان، مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت.

شهید در شب 19 ماه رمضان به حالت اغما می رود و تا اینکه صبحدم 21 ماه مبارک رمضان سال 1365 به فیض شهادت نائل می­آید. پیکر شهید در گلزار شهدای صالح آباد قرار دارد.

فرازی از وصیت‌ نامه ی­ شهید:

                از شما خواهش دارم که به جان امام و رزمندگان دعا کنید. این وصیت را در حالی می­نویسم که این کلمه ها از اعماق دلم نقش بر روی صفحه­ی کاغذ می­بندد و این جمله ها با سوزی پر از درد و ناله همراه است، چرا که چون واقعاً شرمنده هستم که نتوانستم خدمتی برای این انقلاب انجام دهم و با چشمی گریان و رویی خجل از خانواده شهداء که یک عمر فرزندان خود را بزرگ کردند و روانه جبهه کردند و این عزیزان، با خون سرخ خود ریگ زارهای جنوب و غرب را شستند و درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند. چطور دلخوش باشم و گریان نباشم از آن که خون ده­ها هزار نفر مخلص در راه این انقلاب ریخته شده و شرمنده پروردگار هستم؛ که با کوله باری از معصیت می­خواهم نزدش بروم. دیگر خسته شدم؛ نمی­خواهم در این دنیا بمانم می­خواهم پرواز کنم به سوی مولایم، آقایم. می خواهم پشت به دنیای بی وفا کنم و ان شاءالله دیگر نزدیک است که خداوند توفیق شهادت را در راهش، به من عنایت کند. این دنیا گذرگاهی است و زمان، همانند ابرهای آسمان زود گذر. شهد شیرین شهامت گوارای جانشان باد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از مطالب این وبلاگ راضی بودید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 346